itSMF nyhetsbrev mars
ITIL 4 Drive Stakeholder Value:
Hvordan skape vinn-vinn-kultur mellom kunde og leverandør?
Det er nå ett år siden ITIL 4-boka Drive Stakeholder Value kom ut, og den har fått rykte på seg å være en av de aller beste ITIL-bøkene. Vi har fått vårt eget æresmedlem og tidligere styreleder, Signe-Marie Hernes Bjerke (Sigma), til å skrive en artikkel om boka hun har vært medforfatter på. I denne artikkelen forteller hun litt om boka. Ikke bare hva den handler om, men også hvorfor den er så viktig. Last ned artikkelen her.
Forfatter:
Signe-Marie Hernes Bjerke, Teambyggerne AS
https://www.linkedin.com/in/sigma-linkedin/
https://www.facebook.com/Teambyggerne/
Signe-Marie Hernes Bjerke var med på å starte opp itSMF Norge i 2003, og ble i 2014 utnevnt til æresmedlem for sitt mangeårige engasjement i organisasjonen. Helt siden 2006 har hun også vært involvert i internasjonalt ITIL-arbeid, og har nå vært medforfatter av ITIL 4-publikasjonen: Drive Stakeholder Value.