itSMF Norge

Nyhetsbrev fra itSMF: itSMF konferansen 5.-7. mars og åpent medlemsmøte 27. februar i Stavanger

Publisert 31. januar 2018

Are you lonesome tonight?

Det kan vi ikke hjelpe deg med, men om du kommer på itSMF-konferansen 6. til 7. mars vil du møte en masse andre folk som deler interessen for service management, IT-tjenesteleveranser og nettverksbygging! Se nettsiden

Suspicious minds?
Lurer du eller sjefen din på hvorfor dette er noe å delta på? Den norske konferansen holder høy internasjonal standard, og er anerkjent som en av de beste konferansene av denne typen i verden. Foredragene er praktiske, relevante, informerende og engasjerende. Se programmet her

A little less conversation
For de som heller vil gjøre enn høre har man muligheten til å delta på pre-konferansen 5. mars, med et flott utvalg spennende workshops! I disse får deltakerne mulighet til å teste ut teorier, verktøy og metoder i en praktisk setting, veiledet av dyktige og praktiserende workshopledere. Se workshopoversikt her

Always on my mind
Konferansen sponses av en rekke utstillere som er der kun for din skyld! De stiller opp med gode råd, veiledning, demonstrasjoner, take-aways, godteri, konkurranser og masse annet for at du skal sitte igjen med mest mulig etter konferansen. Utstillerområdet er alt annet enn «In the ghetto». Se sponsoroversikt her

It’s now or never!
Det er jo mulighet til å melde seg på senere også, men hvorfor vente? Gjør som en haug andre likesinnede, og meld deg på i dag!

Viva Las Vegas
Trenger du enda flere argumenter? OK. Konferansemiddagen og den påfølgende festen på kvelden 6. mars. Med Elvis som gjennomgangstema blir det garantert en opplevelse!

Vi sees!


Bestillerkompetanse…… - det hadde vært fint å ha
Åpent Medlemsmøte 27. februar 2018 i Stavanger

Husk å sette av tid tirsdag 27. februar til åpent medlemsmøte på CGI / Veritasbygget, Veritasveien 25,  Stavanger.

Påmelding
Program

Er vi gode bestillere, er vi gode kravstillere, fokuserer vi på feil verdier i forbindelse med innkjøp?

Mange i vår bransje opplever en frustrasjon i forbindelse med det å levere et tilbud, basert på en kravspesifikasjon fra en potensiell kunde.

Vi sitter alle sammen på begge sider av bordet, for i det ene øyeblikket er vi kjøpere, og i neste øyeblikk, så er vi selgere. Interne eller eksterne.